Napriek neslušnému prístupu pokladníčka „prerazila“ nákupy a začala sa zaoberať kupónmi. Ukázalo sa, že jeden z nich vypršal. Bohatú pani o tom zdvorilo informovala, no tá začala kričať a hneď žiadala, aby zavolala manažérovi.
Keď sa manažér priblížil k nespokojnej klientke, počul, ako hovorí svojej dcére: „ Už chápeš, prečo ťa nútim študovať? Vďaka mne sa nestaneš porazeným ako táto pokladníčka.”
Úmyselne to bolo povedané nahlas, aby to dievča ponížilo.
Manažér potvrdil, že žene vypršala platnosť kupónu a potom… vybral všetok tovar z jej tašiek a požiadal ju, aby odišla a už sa do tohto supermarketu nevrátila.
Takému vedeniu možno len zatlieskať! Kiežby všetci šéfovia boli takí. A tiež keby bolo zlých a arogantných ľudí na svete oveľa menej!