Na sociálnej sieti Facebook na stránke venovanej priznaniam žien sa najnovšie objavil príspevok, v ktorom sa jeho autorka snaží poukázať na to, aká obtiažna je práca predavačky, na ktorú sa podľa jej slov v poslednom čase valí obrovská vlna kritiky od zákazníkov.
V rozsiahlom statuse nemenovaná Slovenka poukazuje na všetky nevýhody, ktorými si zamestnanci obchodných reťazcov údajne musia prejsť a o ktorých nemajú nakupujúci ani len najmenšieho poňatia.
Slovenka opísala na Priznaniach žien na Facebooku priebeh jej pracovných dní. Dúfa, že po tomto sa budú zákazníci k pracovníkom v obchodoch správať s väčšou úctou.
,,Každý deň čítam na sociálnych sieťach , sťažnosti na rôzne obchodné reťazce … Kaufland, Tesco, Billa atď atď. Teda ani nie tak na reťazce ako na predavačky , dokladačov, mäsiarov atď atď.
Tiež pracujem v obchode (dovolím si nemenovať). Každý deň chodím do práce s presvedčením že svoju prácu spravím najlepšie ako viem. Podľa nového poriadku my zamestnanci môžme prísť do práce HODINU PRED OTVORENÍM.
Článok pokračuje na ďalšej strane…