„Je nám ľúto, aké výrazy ten muž použil. Avšak tie ceny sú správne. Odrážajú úroveň reštaurácie, našu snahu a kvalitu služieb. Súcitíme s nespokojným zákazníkom, ale slovo podvod nie je správne, „ reagoval Kalamaras.
„Prečo môže luxusný hotel naúčtovať 500 euro za noc, prečo zákazník u menej známej značky zaplatí za bundu 50 euro a u luxusnej tisíce? Sme naozaj všetci kriminálnici, zlodeji, zlí ľudia? „ Drzo filozofoval majiteľ podniku. „Ponúkame určité služby. Keď si ich nemôžete dovoliť a nechcete byť zatrpknutí, dajte si niečo iné, „ uzavrel Kalamaras.
Francsico Tajedo na nepríjemný zážitok upozornil na serveri TripAdviser, kde môžu ľudia hodnotiť reštaurácie a turistické zariadenia. Reštaurácie DK Oyster v poslednej dobe dostáva od ľudí predovšetkým najnižšie hodnotenie, pričom väčšine ľudí vadí práve zlý servis a premrštené ceny.
Vo fotogalérii môžete vidieť majiteľa hotela.