Slovenka zúfalo odhalila praktiky zákazníkov v obchodnom reťazci: Takto sa k nám správajú!

Na sociálnej sieti Facebook na stránke venovanej priznaniam žien sa najnovšie objavil príspevok, v ktorom sa jeho autorka snaží poukázať na to, aká obtiažna je práca predavačky, na ktorú sa podľa jej slov v poslednom čase valí obrovská vlna kritiky od zákazníkov.

V rozsiahlom statuse nemenovaná Slovenka poukazuje na všetky nevýhody, ktorými si zamestnanci obchodných reťazcov údajne musia prejsť a o ktorých nemajú nakupujúci ani len najmenšieho poňatia.

Slovenka opísala na Priznaniach žien na Facebooku priebeh jej pracovných dní. Dúfa, že po tomto sa budú zákazníci k pracovníkom v obchodoch správať s väčšou úctou.

,,Každý deň čítam na sociálnych sieťach , sťažnosti na rôzne obchodné reťazce … Kaufland, Tesco, Billa atď atď. Teda ani nie tak na reťazce ako na predavačky , dokladačov, mäsiarov atď atď.

Tiež pracujem v obchode (dovolím si nemenovať).  Každý deň chodím do práce s presvedčením že svoju prácu spravím najlepšie ako viem. Podľa nového poriadku my zamestnanci môžme prísť do práce HODINU PRED OTVORENÍM.

Článok pokračuje na ďalšej strane…